čtvrtek 1. listopadu 2012

Biosil plus - (z)tloustnete nebo umí zázraky?


Biosil (plus). Buď je ohromně vychvalovaný anebo ohromně haněný. Většina holek se shoduje, že 60 tabletek za cca 60.-Kč je neskutečně příznivá cena, když k tomu navíc přičteme to, co Biosil slibuje a údajně to skutečně umí. Spoustě holkám vytvořil dokonalé nehty, perfektní pleť a vlasy, které nepadaly, zázračně rostly a celkově se svou kvalitou neskutečně zlepšily. Druhá strana hovoří o nafouknutém břichu, značných přírůstcích na váze i v centimetrech... a to je jediná stránka věci, která mě na Biosilu odrazuje. Chtěla bych si nechat narůst delší vlasy a samozřejmě nechci čekat nikterak závratnou dobu, takže sháním takové ,,pomocníky" kde se dá, a celkově mi připadá, že je Biosil tou nejúčinnější metodou, nicméně nevím, jestli je i tou nejlepší volbou? Ztloustnout rozhodně nechci, ani na kg ani na cm a nafouknuté břicho taky není mým snem, to vážně ne. Mám strach do něj jít - nejde mi o cenu, kdyby mi náhodou nevyhovoval, 60.-Kč oželím poměrně snadno, o to nejde... ale nechci riskovat nějaké příbytky na váze, natožpak na metru, že. Zdá se mi ale, že v jeho složení není nic závadného po čem by se dalo přibrat.
 
Složení: Biotin (vitamín H) 150,0 µg; kyselina pantothenová (vitamín B6) 6,0 mg ; zinek 7,5 mg; oxid křemičitý 15,0 mg v 1 tabletě.
 
Pravdou je, že po vitaminech ze skupiny B se přibírá, a Biosil obsahuje B6, ale... vážně nevím. Je možné, že holky, které přibraly a braly Biosil to jenom svedly na něj anebo vážně přibraly po něm? Co myslíte vy?

9 komentářů:

  1. já po biosilu nepřibrala. bohužel mi pomáhá jen na vlasy, na nehty moc ne a na pleť už vůbec ne :D ale vlasy rostou fakt rychle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně jde v podstatě jenom o ty vlasy... :D Ale mám fakt strach. :D

      Vymazat
  2. já po něm teda nepřibrala a to už ho beru asi půl roku :) ale chápu že máš strach (doktorka mi jednou předepsala injekce b12 kvůli padání vlasů, a když jsem se dozvěděla o tom že se po tom přibírá, tak jsem se rozhodla si je nepíchat :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta holek mi říká, že je blbost, že se po něm přibírá, no... O těch injekcích jsem to četla na nějaký diskuzi a úplně chápu tvoje rozhodnutí. :D Já třeba měla strašnej strach jakej vliv na mě bude mít antikoncepce - sestřenka strašně přibrala - já naštěstí zhubla. :D Tak bych si to nerada pokazila Biosilem... ale asi ho zkusím teda. :D

      Vymazat
  3. Já po Biosilu nepřibrala, bohužel s vlasy se také žádná změna neudála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já doufám, že mně se nějaká změna stane... na vlasech, ne na postavě. :)

      Vymazat
  4. Moje lékárenské pracovní znalosti - je blbost, abys po tom přibrala!! U nás v lékárně si ho kupuje hodně lidí, takže výsledky určitě budou :)

    Na vlasy je ale podle mě nejlepší Revalid, což je ale záležitost dražší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem nakonec dala na tebe, a včera pro jednu lahvičku zaskočila. :) Tak uvidím, jak na tom budu. :) Revalid znám, taky mám o něm načteno, ale přesně jak říkáš... když je nějaká levnější metoda, nejsem proti. :D

      Vymazat
  5. Je to kravina po Biosilu nepřibereš... to spíš holky přibraly z jiného důvodu a na Biosil to jen svádějí...

    OdpovědětVymazat