neděle 4. listopadu 2012

Denise Austin(?)

Krásné ráno! :)
Ještě než pro vás zveřejním slibovaný dotazník, musím se podělit o to, co jsem včera našla, a co mě tedy velice zaujalo. :)
Dneska cvičím šestý den 2. levelu s Jill (ano, vím, měl být už sedmý, ale v pátek jsem měla ve škole tělocvik, přičemž náš tělocvik si nepředstavujte jako takový ten klasický, kde nikdo nic nedělá, a ještě jsem navíc byla v bazénu na dvě hodinky, takže jsem vynechala...), a i když mi do konce 30 Days Shred zbývá 14 dní, pomalu už se začínám poohlížet nad něčím, co budu cvičit potom. Vzhledem k tomu, že mou největší problémovou partií je bříško, asi zvítězí 6 week, six pack. ;)
Každopádně včera jsem narazila na Denise Austin. Nevím, jestli jí znáte, já třeba do téhle doby ne, ale pravdou je, že mě její workouty hodně zaujaly. Tedy tím stylem, že bych si prvně odcvičila tu dvacetiminutovku s ní a potom bych se vrhla na 6 week, six pack.
Úplně jsem si totiž vzpomněla, jak jsem na základce chodila na aerobik. :D Ty cviky tam, no prostě strašně se mi to líbí. :)

 
ČTĚTE DÁLE!




 
Celkově je mi hodně sympatická i Denise, fascinuje mě jak mluví. :) Akorát teď přemýšlím, jestli kdyby přece jenom se někdo rozhodl cvičit Denise samotnou, jestli by to vedlo k nějakým změnám na postavě... no nevím. :) Každopádně asi jí dneska zkusím a pak dám vědět.
Máte s ní někdo nějaké zkušenosti? Povídejte...
Mějte fajn den.

4 komentáře:

  1. Denise mě nikdy moc nezaujala, moc se mi její styl cvičení nelíbí. Mám jiné oblíbence. Ale myslím, že i samotné její videa kdybys cvičila, tak se na tobě podepíšou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě jo, ostatně jak už vyplývá z článku, že. :) Já nevím, no, pořád o tom přemýšlím, ale asi jí zakomponuju třeba třikrát do týdne k Jill. :)

      Vymazat
  2. Dík za tip, mrknu na nějaký videa, ale pochybuju, že by měla Jill konkurenci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pochybuju. :) Pořád se nějak nemůžu dokopat Denise vyzkoušet. :D Jsem nějak děsně líná. :D

      Vymazat