pátek 16. listopadu 2012

Stepper


Už letos v lednu jsem si domů objednala stepper. Abych řekla pravdu, mockrát jsem na něm necvičila, narozdíl od Jill a ostatních cvičení, kde se cviky mění, mi přišlo, že je to docela jednotvárné, občas i nudné. Každopádně teď jsem se rozhodla, že si 4x týdně zase na stepperu zašlapu. Pustím si k tomu dvě písničky, které mě tak nějak motivují, a které dohromady trvají 10 minut, a tu desetiminutovku na tom stepperu vydržím. :) Četla jsem, že stepper je vhodný ,,na stehna a na zadeček." Co si o něm myslíte vy? Podělte se! ;)

A tady přidávám ony dvě písničky, které mě motivují. :) Nedokážu vám říct proč... ale v kombinaci s fotkama, které si prohlížím jsem pak opravdu hooodně motivovaná! ;)

 

9 komentářů:

  1. Stepper jsme koupili mamce k jedněm Vánocům, párkrát jsem na tom šlapala, ale je pravda, že mi to taky přišlo jednotvárné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To právě je, no, ale těch deset minut denně ve společnosti písniček to snad vydržím! :)

      Vymazat
  2. Já jsem kdysi chodila na stepper v posilce, vydržela jsem na něm hodinu. Ale byl to ten profesionální s velkým displejem na kterém jsem měla knížku a četla. Tady na tom domácím bych to nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě třeba v posilce baví běžící pás, ale ten doma bohužel nemám a do posilky už se taky tak často nedostanu, takže je třeba vymyslet alternativu. :) A když už ho mám doma... ;)

      Vymazat
  3. Mě stepper v posilce moc bavil, tohle je nějaká mini verze, ne? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak neříkám, že je to extrémně zabavné, to vůbec, ale nelze vždycky dělat všechno, co člověka baví. :)

      Vymazat