čtvrtek 15. listopadu 2012

Dnešní jídelníček

Ještě stále jsem se nedokopala k tomu zkusit cvičit podle Denise Austin. Škoda, přitom mě její videa opravdu baví sledovat, a vím, že mě určitě bude bavit je cvičit, ale... no, prostě jsem to ještě nezkusila. :D Jak už jsem jednou psala - jsem marná. :D Co už.
Rozhodla jsem se, že jelikož jsem tady zatím zveřejnila jenom jeden svůj jídelníček, budu je sem zapisovat poctivě a každý den. Zároveň bych ale chtěla říct, že mimo víkend chodím na obědy do školní jídelny, a byť by to bylo fajn, oni na můj životní styl brát ohledy nebudou. Nechápu proč. :D Takže co tím chtěl básník říci? Jasně, samozřejmě to, že pokud kuchařky uvaří kupříkladu segedín jako třeba dneska, nemám na výběr. Pravdou ale je, že z většiny věcí z jídelny se zas až tak moc ztloustnout nedá a pokud je to něco, co by mě mohlo lehce ohrozit, nesním šest knedlíků, že. Takže tak.
Pořád vám slibuji onen dotazník, který jsem sice přeložila z nějakého švédského blogu (a pár otázek jsem si přidala), nicméně jsem ho ještě nevyplnila, a to mám rozepsaný další článek! Bude o Egyptě, a jestli si myslíte, že Egypt nemá zas tak moc společného s mým blogem a stylem, tak má. :) Uvidíte!

ČTĚTE DÁL!

A teď už můj jídelníček:

Snídaně: 1 černý celozrnný rohlík s taveným sýrem
Oběd: 2 malé houskové knedlíky se segedínem, 1 malé jablko
Svačina: 2 černé toasty s arašídovým máslem a banánem
Večeře: 1 kostička filé se špenátovými bramborami

To je moje dnešní večeře... :)
 
Nevím, moje jídelníčky mi pořád připadají... divné. Nechápu proč, ale pořád mi na nich něco nesedí, pořád se mi na nich cosi nelíbí. Jenže naprosto netuším jak a čím to zlepšit. Možná to ale bude tím, že když jsem si jídelníčky zapisovala naposledy, obsahovaly tři položky typu: suchý černý rohlík, jablko, zeleninový salát. Možná proto se mi to zdá divné. Kdoví. ;)
Dneska pro vás k večeru ještě chystám jeden takový anketní článeček a budu moc ráda, když se mi k němu vyjádříte!
A děkuji všem, kteří (spíš které :D) se vyjadřují k mým článkům a děkuji mým pravidelným čtenářkám. Ani nevíte, jak moc to potěší.
Mějte fajn den. :)

2 komentáře:

  1. Taky přemýšlím, že bych si dala někdy filé, jak ho děláš? :-) a co papáš se mi náhodou líbí, tak toho nech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně obyčejně. :) Osolím ho, opepřím, ocitrónuju a na trošce oleje ho opeču v troubě. :) Nic víc, nic míň. Ještě taky dělám(e) filé na zelenině, to je taky dobrota. :D
      Tak to mě těší, že se někomu moje jídelníčky líbí... Děkuju. :)

      Vymazat