středa 28. listopadu 2012

Po roce Vánoce, Vánoce přicházejí...


Nemám ráda, když se jdu ráno ve škole podívat do prvního patra na jídelní lístek a tam zjistím, že máme něco, co mi vůbec nechutná, anebo něco, co se absolutně vylučuje s mým zdravějším životním stylem. Dneska jsme kupříkladu měli bramborové knedlíky, zelí a moravského vrabce. Takže to jsem zavrhla a obědvala relativně skromně. :)
Můj dnešní jídelníček je tedy následující:
Snídaně: 1 černá rustikální bulka s taveným sýrem a dvěma plátky plátkového sýra Gouda, 1 jablko
Oběd: Vanilkový tvaroh, BeBe Dobré ráno jogurtové
Svačina: Pistácie
Večeře: 2 černé žitné toasty s trochou Nutelly a banánem

ČTĚTE DÁLE!

Nevím, jak vy, ale já už se strašně těším na Vánoce. Sice už nedostávám peníze na to, abych nakoupila dárky jako tomu bývalo na základce, ale mám z toho lepší pocit, když vím, že jsem to ušetřila sama. :) Strašně ráda nakupuju a dávám někomu dárky, sleduju jejich radost, když je rozbalují... samozřejmě taky ráda dárky dostávám, ale Vánoce nejsou jen o dárcích, že. Těším se i na maličkosti - na mandarinky, pistácie, pohádky v televizi, atmosféru... prostě všude je cítit, že Vánoce přicházejí, a ačkoli je mi už skoro osmnáct let, prostě se těším - ostatně moje mamka je o dvacet let starší, a dneska mi volala do školy, že mi chce říct, že už se těší na Ježíška! :D Takže tak.
Mějte pěkný zbytek dne a klidně mi napište, jak to máte s Vánocema vy. :)

2 komentáře:

  1. To je dobrý s tou mamkou :D
    Letos poprvé nebudu na Štědrý den doma, je to zvláštní pocit...
    Na oběd u "tchánů", odpoledne a večeře u našich a pak večer se Štěpou u nás doma... Jsem na to zvědavá, těším se a zároveň bojím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to milý. :)
      To úplně chápu, taky už jsem kolikrát přemýšlela nad tím, jaké to bude, až nebudu na Štědrý den doma... :/ Ale zase na druhou stranu, my to doma máme tak, že po večeři a dárkách ještě chodíme na dárky hned k babičce, takže když se to tak vezme, taťka ve svých čtyřiceti je ještě pořád na Vánoce ,,doma" u maminky. :D Asi si to taky tak zařídím!
      Uvidíš, dobře to dopadne. :)

      Vymazat