pátek 16. listopadu 2012

Sladký dnešek


Kdysi jsem někde četla, že je dobré, aby se člověk najedl do půl hodiny po tom, co vstane. Jako malá bych do sebe po ránu nevpravila ani sousto - a možná i to bylo důvodem, proč jsem vypadala jak jsem vypadala, protože jsem se dojídala večer. Dneska bych nemohla fungovat, kdybych si hned poté, co provedu ranní hygienu a sednu si s kosmetickou taštičkou do postele, abych se trošičku vylepšila, nerozbalila třeba BeBe sušenky, nebo Maxi Nuta s kešu nebo si nedala skleničku kakaa... Prostě to pak nedávám a v autobuse mi pak bývá většinou špatně. Takže tak. :)
Můj dnešní jídelníček je tedy následující:

ČTĚTE DÁL!

Snídaně: BeBe Dobré ráno jogurtové, croissant s arašídovým máslem a banánem
Svačina: 2 malé mandarinky
Oběd: Ratatouille s plátkem černého chleba
Svačina: 2 černé toasty s arašídovým máslem a banánem
Večeře: Kakao

Na můj vkus mám dneska v jídelníčku moc pečiva a moc sladkého, jenže já jsem taková. Jestli jednou nebudu mít cukrovku, tak pak už nevím. :D Snídaně je způsobena tím, že mi přítel každé ráno nosí černou rustikální bulku nebo černý rohlík, ovšem dneska prý pekárně nedovezli polovinu objednávky, takže mi přinesl croissant. Takže z mé strany v podstatě improvizace, ale musím vám říct, že jednou za čas se to určitě dá a navíc to bylo moc dobré, ačkoli se mi to prvně nezdálo stejně tak, jako příteli. :D
Obědvala jsem dneska doma, kde mamka - milovnice Francie - připravila ratatouille s paprikou, cibulí, sušenými rajčaty, cuketou a lilkem.
No a k večeři už jsem na nic v podstatě chuť neměla, tak jsem si udělala kakao. Musím se pochlubit, že jsem ho teď opravdu hooodně omezila. ;)
Mějte pěkný zbytek dne!

Žádné komentáře:

Okomentovat