pondělí 26. listopadu 2012

Nový začátek(?)

Dlouho jsem se neozvala, nenapsala článek, ani jídelníček, a co hůř - dlouho jsem si nezacvičila ani jsem nijak extrémně nedodržovala jídelníček.
Proto logicky přišlo to, co přijít muselo - ve čtvrtek jsem se mamce a příteli chlubila, že mi s Biosilem vyrostly vlasy za tři týdny o tři centimetry, a mamka se tak na mě podívala a povídá: ,,Mně se zdá, žes nějak přibrala v obličeji. A že máš větší břicho."
Upřímnost je sice pěkná věc, lepší než aby mi tvrdila, že jsem pořád hubenější a hubenější, že, ale nezvládla jsem to. Naštvala jsem se, zalezla si pod peřinu a pak jsem si zapnula Jill a cvičila. Mamka se přišla ještě omluvit, prý to tak nemyslela, neřekla, že jsem tlustá, ale nebylo to víceméně nic platné. Pochopitelně.
Uvědomila jsem si, že není dobré přestat cvičit, že není dobré kašlat na jídelníček, protože ta váha mi opravdu šla nahoru. Aktuálně mám nějakých 63 kg a tipla bych, že na každé partii tak o 1 cm navíc. Vím, že měla mamka pravdu, a že to nejspíš bude mým jídelníčkem, ale i tak jsem vysadila Biosil, jelikož vážně mám strach, že je to z něj. Podvědomě ale vím, že nejspíš je to opravdu jen a jen mnou, a že jsem teď další z těch holek, které přibírají a pak to s klidem svádějí na chudák Biosil. :D
Nebudu už to více komentovat - pouštím se do toho znovu a po hlavě. Tentokrát vážně a definitivně, jako třeba loni, když jsem začínala hubnout. Vydržela jsem to tehdy třeba jen o ovoci a zelenině, proč bych to nevydržela teď s normální a vyváženou stravou?!
Jsem hrozná, úplně mě to deptá, že nemám sílu, výdrž, že už mi chybí ona pevná vůle... ale ta mamčina slova mě nakopla. :) Ona už mi totiž kolikrát vynadala, ať jím, že jsem moc hubená, atp., takže vím, že to myslela jen jako radu, a že to opravdu nemyslela špatně, ale... takhle to opravdu nejde.
Takže zítra začínám znovu. Úplně od začátku - a to i s Jillian. A od prvního levelu. Vypracuji si cvičební plán, jídelníčky... prostě tentokrát to zvládnu. A věřím, že i vy mi to věříte. :)
Mějte fajn zbytek večera... lepší než já. ;)

5 komentářů:

  1. Držím pěsti, at ti nový začátek vyjde. Občas vypne každý, hlavně to chce se brzy vzpamatovat a zase se vrátit ke zdravému životnímu stylu. Já jsem vypnula skoro na celé léto a teď s přicházející zimou se dávám dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) To je pravda, snad už to teď bude jen a jen lepší.

      Vymazat
  2. Zlato, ten Biosil je v tom fakt nevinně, věř mi... :-/ držím Ti moc palce s novým začátkem, já sice nepřestala ( už dva a půl měsíce ), ale kdyby se ty výsledky trošku hejbly, vůbec bych se nezlobila :) pusu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovýhle komentáře mě vždycky strašně moc povzbudí... :) Děkuju moc! :)* Věřím, že to půjde, tentokrát už jsem to nechala zaběhnout docela daleko! Úplně tě chápu, na druhou stranu ale strašně obdivuju, žes nepřestala a vytrvala! Však ony se ty výsledky dostaví, uvidíš! :)
      A s tím Biosilem... asi máš pravdu, nejspíš to bude mnou, ne Biosilem. :) Děkuju!
      Taky posílám pusu. ;)

      Vymazat
  3. Ahoj,ten obrázek ale není Tvůj,že ne?Je jen s výstrahou,jakože takhle dopadnout NE - E...
    Jak se Ti to podařilo po roce?
    Lenka

    OdpovědětVymazat