čtvrtek 15. listopadu 2012

Anketka

A teď tedy ještě přicházím se slíbeným anketním článkem! :)

ČTĚTE DÁL!

Zajímalo by mě, která postava z uvedených dvou se vám líbí víc, a chtěla bych i vědět proč, z jakého důvodu, případně co byste na postavách vylepšili. :) No, možná spíš vylepšily, chlapi mi sem nejspíš nechodí (nepočítám-li občas svého přítele). :D
Není na tom nic složitého, že, tak pokud máte chvilku volného času, určitě mi napište komentář!
A teď už opravdu pro dnešek končím! ;)

A)

B)



3 komentáře:

  1. Mně se líbí A - je to klasická ženská postava. Jen bych trošku posílila bříško. U B se mi nelíbí, že holčina nemá žádné boky, ale s tím hold nic neudělá...Ale bříško má pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A!!!! Jednoznačně :-) to Béčko je takové moc rovné na mě... Ale bříško jo, to je moc pěkné...

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně mám lehkou averzi vůči oběma postavám, takže vám děkuji za názory. :) Musím s vámi souhlasit. ;)

    OdpovědětVymazat