čtvrtek 29. listopadu 2012

Ďáblova krabička

Taky tak nemáte/neměli jste rády rodičáky? :D
U nás se tahle velkolepá akce koná právě zítra a moje maminka je bohužel z těch, která si za devět let základky a tři roky střední nechala ujít jenom jeden - a to z důvodu vážné nemoci. :D Takže asi tak.
Dneska ráno jsem se postavila na váhu a opravdu jsem se naštvala - netuším, jestli to zapříčinily ty dva toasty s Nutellou k večeři nebo co, každopádně mi ta ďáblova krabička ukázala o celé kilo víc! Ze dne na den?! Nechápu to, rozčiluje mě to, jsem zase protivná... smůla, no.
Přítel mi řekl, že tu váhu vyhodí... jasně, a až se na ní postavím příště, bude tam 70 kg.
Loni jsem přes Vánoce zhubla kilo (přes Vánoce většinou hubnu, nechápu to :D) a měla jsem 59 kg. Teď mám o celých pět kilo víc. Sranda? Přejde. Nejhorší na tom je, že mám zase chuť začít ,,hubnout" tak jako loni - ale co si budeme povídat, ty padající vlasy, podrážděnost, obracení žaludku vždycky, když vidím nějaké jídlo, to mi za to prostě nestojí. Stejně bych už na ono nejezení neměla vůli. Avšak uvažuji o koupi Psyllia... a taky chci zkusit pít jablečný ocet. Brrr!

ČTĚTE DÁL!

Závidím jí...
 
Nemůžou mě přepadat tyhle myšlenky, kterak to nezvládnu... zvládla jsem to jednou a mnohem drastičtějším způsobem. Zvládnu to i teď! Prostě musím!
 
No a ještě tedy můj dnešní jídelníček:
Snídaně: 2 žitné toasty s Nutellou a banánem, probiotický jahodový nápoj
Oběd: Těstoviny se zeleninou a restovanými hříbky
Večeře: 1 černý rohlík s vajíčkovou pomazánkou, cherry rajčata


4 komentáře:

  1. Chybí Ti tam svačinky, kočko ;) co se týče váhy, na tu já vůbec nestoupám, protože buď ukazuje stejně nebo ještě víc jak předtím, co jsem začala cvičit :) No stress :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jo, ale to jsem vůbec nějak nestíhala. :) Dneska už byly. :)
      Já na váhu stoupám, nedávno jsem měla období, kdy teda vůbec, ale nějak si to ještě nedovedu představit, takže jsem tam víceméně pravidelným návštěvníkem. :D

      Vymazat
  2. Od tý doby, co jsem vyhodila "ďáblovu krabičku" (moc hezky řečeno) mám o pět kilo míň! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí vyhodit nemůžu, jelikož se na ní váží i mamina s taťkou (i když ten velice sporadicky) a když tu tedy je, tak mě strašně láká - a taky někdy pěkně naštve. :D

      Vymazat