pondělí 12. listopadu 2012

Jsem marná blogerka


Jsem marná blogerka. Já vím. :D
Mám už tady celkem 6 pravidelných čtenářů (možná to těm, které jich mají tisíce bude připadat úsměvné, ale mě to moc těší a děkuji za to) a přitom tady nemám nikterak převratné množství článků o cvičení a jídle... spíš se tady věčně vykecávám a pořád se vás ptám na rady. Jenže - moc mě těší, když potom jdu na blog, vidím nové komentáře a můžu je číst... je to fajn pocit.
Na druhou stranu si říkám, jestli by nebylo lepší, kdybych třeba blogovala o hokeji nebo módě a kosmetice. Hokej je moje vášeň, to už všichni ví(te), ale zároveň jsem i obrovský fanoušek krásného oblečení ve skandinávském stylu, laků na nehty a řasenek... a tak. :D A protože pořád, pořád a POŘÁD nakupuju něco nového, možná bych se spíš uplatnila v módní oblasti. No co, třeba na to taky zase někdy dojde. (Ano, říkám zase, protože jednou - dvakrát!!! - už jsem takový blog měla.)
Jinak když jsem dneska nakupovala s kamarádkou a ta si zkoušela šaty na ples, řekla mi, že když viděla jak mám vypracovaný břicho, tak si řekla, že se sebou bude taky muset něco dělat.
A víte, co je na tom nejvíc fascinující?
TADÁÁÁ!!!
Ta kamarádka ještě před třemi roky závodila v atletice. WOW! Já a moje bříško? A vypracovaný? Omdlím. DÍKY! Strašně mě to potěšilo a nakoplo. V posledních pár dnech už jsem si opět říkala, že nevím, jestli to má vůbec smysl. Že si tlustá nepřipadám. Děkuji své drahé kamarádce, která pronesla tuto památnou větu, protože snad jen díky ní půjdu dneska cvičit s tím, že ano, že to má smysl. Nejradši bych si dala pár facek. :)
Mějte pěkný zbytek dne.

6 komentářů:

  1. To já si říkám poslední dobou pořád, že to nemá smysl... :-/ nevím, asi depkuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď úplně novou motivaci... :) Takže se do toho dokopu! A ty musíš taky... je přece škoda skončit, když to máme tak pěkně rozehraný. :)
      Kdo chce vyhrávat, musí bojovat!

      Vymazat
    2. Novou motivaci? Poděl se :D

      Vymazat
    3. To bohužel nemůžu, i když bych ráda. :D

      Vymazat