čtvrtek 8. listopadu 2012

Připadám si jako...

Mojí slabost pro tyčinky Maxi Nuta a obrovskou vášeň pro kakao vystřídala jiná. :) Ne snad proto, že už bych měla Granka plné zuby, ale proto, že Granko došlo. A nikdo mi ho nechce koupit, když mi jedno balení vydrží celý týden! :D Aktuálně na kila kupuji BeBe Dobré ráno jogurtové.
Jinak se omlouvám za svou nepřítomnost tady, nicméně... nebylo by čím se chlubit. V poslední době si připadám jako těhotná. Mám chuť na všechno a je mi pořád špatně. :D Sranda, že. Přejde. A nejen, že na to mám chuť - já to taky všechno sním - a hlavně sladký. :/ A pak je mi špatně. :D No a jelikož je mi špatně, nemám vůbec chuť ani náladu cvičit. Nechci to vzdát, necvičila jsem jenom včera - a to hned ze tří důvodů:
1. probíhala burza škol na které jsme s kamarádkou byly od půl osmé až do pěti hodin
2. o půl šesté začínal první zápas v rámci Karjala Cupu (CZE-SWE 3:1)
3. bylo mi špatně.
Jak prosté, jak jednoduché.
Dneska ale normálně cvičit budu - snad (určitě!). A ještě vám musím říct, že mám tak dokonalého přítele, že se mnou cvičil jeden den z 1. i 2. levelu 30 Days Shred. Říká, že jednička ho bavila více a byla pro něj větší záhul - nechápu. :D Možná to ale bude tím, že jí cvičil v saku, když jsme šli ze svatby. Expert. :D
A že Biosil jsem pořídila už minulý týden. :) Já chci dlooouhý vlásky! :(
Mějte se fajn. :)

8 komentářů:

  1. Granko za týden?! Mně leží na polici min. půl roku, a kdyby si kakao občas nedělal přítel, leží tak klidně rok. Za to Maxi Nuty taky miluji!! Bebe DB moc nekupuji, nějak jsem se ho přejedla v dřívějších dobách. Teď když si ho občas koupím, zdá se mi přeslazené a mám pocit, že mi cukr škrká mezi zuby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Granko za týden a pět krabic Granka za měsíc. :D To bylo v době, kdy jsem skoro ani nic jinýho nejedla. :D Já mám Maxi Nuty taky moc ráda, akorát že těch se vždycky přejím skoro hned, takže je pak dalšího půl roku třeba vůbec nemusím. :) A tak to mám asi i teď. :)

      Vymazat
  2. granko mnam !:) to jsem neměla ani nepamatuju :D:)
    neboj se nepřibereš po biosilu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ho zase honem kup, já ti budu závidět. :D
      Doufám, že ne. :) Děkuji.

      Vymazat
  3. Cvičil v saku? :D hej, to je dobrej blázen :D
    Vidíš to, jak nemáme doma telku, tak mě hokej míjí, ale tak super výsledek, HURÁÁÁÁÁ!!! :-)
    Já mám hrozně velkou žravou poslední dobou a dneska mě ještě přítel dorazil tím, jestli si nedáme v neděli pizzu :D ODSTUP SATANE! :D já ho asi přerazím :D nic nebude!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blázen, ale můj. :D
      Vy nemáte doma telku, Marki? To já bych asi nedala, za prvý ten hokej a za druhý musím usínat při mluvící televizi. :D Jojo, hurááá, a třikrát! Vyhráli jsme Karjalu celou bez ztráty bodu. :)
      A tu velkou žravou úúúplně nejvíc chápu, a s tou pizzou nebo podobnýma ,,laskominama" to znám. Přítel je na to expert, zítra mě pozval na oběd-pizzu. :D Ale včera mi k pohádce přinesl banán a mandarinku, to ho šlechtí. :)
      P.S.: A byla nakonec pizza? :D

      Vymazat
  4. Granko mám taky na chvíli, ale mnohem delší než týden teda :D Dávám si ho vždy jen na snídani do kaše, takže vydrží i měsíc :) Jestli chceš hubnout, měla bys ho omezit ;) Ale to víš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má každej Granko dýl než já. :) Kdysi mi vydrželo klidně rok, ale smůla, už ne. :) Nicméně už mám trochu pocit, že jsem se ho přepila, takže už po něm tolik neprahnu. :D
      A proto ho omezím. :) Samozřejmě vím.

      Vymazat