středa 31. října 2012

Dnešní ,,vykecávačka" aneb Mám nebo ne?

Dneska si dáme jeden takový spíš povídací článek. :) Naprosto netuším, jestli vás může něco takového bavit, ale mě vždycky bavilo... takže když to nikdo nebude číst, budu to brát tak... no, jakože jsem se aspoň vykecala.



Už jsem párkrát zmiňovala, že nemám příliš vysoké sebevědomí, že si nejsem jistá, jak působím na ostatní, že si moc nevěřím. Vím, že je to způsobeno mým dětstvím - respektive nestěžuji si na výchovu mých rodičů, to vůbec ne, těm mockrát děkuji, spíš... byla jsem tlustá a nepříliš hezká... a děti si neberou servítky, když někomu něco říkají a není to příliš milé. Takže i když od té doby uplynula řádka let a už dávno nevypadám tak jako kdysi, pořád mám obavy. Paradoxně když jsem měla o 15 kg víc, nic mě netrápilo a zdálo se mi všechno v pohodě. (Proč?!) Teď pořád přemýšlím, jestli vypadám dostatečně dobře, srovnávám se s ostatníma holkama, řeším svojí postavu... ufff! Nic moc teda. :D
Pravdou ale je, že od doby, kdy jsem si založila blog se cítím tak nějak líp. Nechápu, jak je to možné, ale jsem přesvědčená, že se to se mnou zlepšilo po všech stránkách. Což je obrovské plus, no ne? (No jo!)

ČTĚTE DÁLE!

Hodně taky přemýšlím, že bych měla dopsat svou druhou knihu a poslat jí do nakladatelství. Vzpomínáte na leteckou havárii v Jaroslavli? Loni v září? Bude přesně o tom a o dalších tragicky zesnulých hráčích. Jenže... nemám tvořivou. :D
Už asi rok uvažuju o tom, že bych si na YouTube založila vlastní kanál. Někdy mě napadá beauty channel - miluju taky módu a kosmetiku - ale spíš si myslím, že bude lepší, když si založím něco, kde budu vyprávět o hokeji. Úplně to vidím - rozebírat zápasy, novinky, přestupy, drafty, MS a ZOH, nominace, recenze na hokejové knížky... jůůů! Jenže kámen úrazu? Na hokej koukají hlavně chlapi (oprava: v prvé řadě já, moje mamka a taky Marki) a jak všichni víme, mužská ješitnost špatně snáší, když ženská rozumí hokeji náhodou víc než oni. A já se svým (ne)sebevědomím nejsem schopna číst hanlivé komentáře na svoje názory, postřehy, vzhled... :D S tím bych se vypořádala těžko. Na druhou stranu, i na Roberta Zárubu jsem četla x hanlivých komentářů a to nějakej KOMENTÁTOR. ;)
Tak nevím.
Třeba se někdy rozhoupu.
Mám na to pár dní. Když začnu, tak těsně před začátkem Karjaly. :)
Asi půjdu cvičit... asi určitě. A mám šílenou chuť na kakao! :D
Mějte pěkný zbytek dne!

5 komentářů:

  1. O té nehodě mi ani nemluv, jsem to ořvala... :-/
    A děkuji za označení :D to je milé :D

    Jsem ráda, že díky blogu se cítíš líp, to je fakt super :) takže jen tak dál :*

    A podívej, kdykoliv někdo něco umí, tak se najdou tací, co budou kritizovat. Lidi dokážou být bohužel i hnusní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já... přítel mi to vůbec nechtěl říct.
      Není vůbec za co, proč bych tě neoznačila. :D Vždyť je to pravda.
      To já vím, bohužel, ale lidi jsou takoví... závistiví...

      Vymazat
  2. Klidně se do toho pusť, myslím, že na youtube jdou zakázat komentáře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže to bych zase nevěděla žádný ohlasy na to... to zase nechci. :) Ještě to promyslím. :/

      Vymazat
  3. Rozhodně kanál na youtube a rozhodně knihu! Co by to bylo za vítězství, kdyby se přitom nemusely překonávat překážky?

    Držím ti palce!

    OdpovědětVymazat