čtvrtek 25. října 2012

11. 10. - 19. 10. (30 Days Shred)

Než jsem onemocněla, pravidelně jsem cvičila 30 Days Shred, a tak jsem se vyfotila první den před cvičením a osmý den po cvičení. Pak jsem skončila, protože už jsem to nezvládala, ale i přes to vám ukážu fotky, jelikož si myslím, že maličká změna tam je. Neříkám, že máte očekávat nějaké výrazné změny, ale to za těch pár dní ani nelze.
Už se těším, až dneska zase začnu cvičit, ale to už se vám vyfotím až po 30 DS. (Bude to tak lepší.)

Omluvte prosím můj bordel, ale můj blog je o mé postavě a ne o mém pokoji - jistě chápete. :)

ČTĚTE DÁLE!


5 komentářů:

  1. Větší změny budou po měsíci, viz já a moje proměna :D ale chce to ještě spoustu dřiny, potu a dní, měsíců...... Držím palečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasný, já ani nepředpokládám, že po pár dnech tam nějaké budou. Ono na fotce to zas tak moc vidět není, ale když jsem si sáhla a cítila tvrdší nohy, zadeček i bříško, tak to mě potěšilo moc. :)

      Vymazat
    2. Já si říkám tohle, když jsem na to 28 let srala, tak nemůžu po měsíci být hubeňour, ne? :D I když by to byla pohádka :D

      Vymazat
    3. No tak já nevím, ale tvoje fotky před a po... mě se zdá, že máš krásnou postavu - hlavně bříško, takže asi v tý pohádce už jsi. :D

      Vymazat
    4. Nejsem :) to vůbec ne, musím ještě hodně makat, jde to strašně pomalu

      Vymazat