neděle 14. října 2012

Jak to všechno začalo?

Zdravím všechny, kteří zavítali na můj blog, aby se mohli podívat jak válčím na cestě za dokonalou postavou... On tedy pojem dokonalá postava je dost relativní, takže znovu - ,... aby se mohli podíva jak válčím na cestě za pro mě dokonalou postavou. Až já budu spokojená, bude dokonalá.

Jak to všechno začalo?
Odmalička jsem byla spíše silnější typ, respektive měla jsem vždycky relativně hubené nohy a větší bříško, které je celkově mým problémem. Shrnu to - až do cca 15ti let mi nikdy nikdo neřekl, že jsem hubená.
Kdysi v sedmé třídě na základce jsem se na Silvestra zvážila a váha mi ukázala 65 kg, což mi na 171 cm a tak nízký věk přišlo hodně a začalo jsem hubnout. Do března jsem se dopracovala na 58 kg, ale celé ty tři měsíce jsem jakoby zahodila, protože po dosažení téhle váhy (ke které jsem se jistě trochu dopracovala i díky tomu, že jsem si vedla blog, a to jsem nemohla zklamat!) jsem opět začala jíst úplně normálně (čti: hodně) a v devítce jsem měla něco okolo 75-77 kg. Z toho období mám i fotky a musím říct, že i když jsem si sama sobě nepřišla tlustá, teď vidím něco úúúplně jiného.
Do prváku jsem nastoupila se 72 kg a do Vánoc jsem měla nějakých 66, což bylo (hlavně) důsledkem stresu. V takových situacích já totiž nejím. Do velkých letních prázdnin mě ale stres přešel, takže jsem to opět dopracovala k váze 70 kg a jelikož jsem si našla přítele - a hlavně jsem chtěla taky začít nosit krátké šaty, sukně a legíny, aniž bych v tom vypadala jako velryba, rozhodla jsem se zhubnout.
Během prázdnin mezi prvákem a druhákem jsem tedy shodila cca 8 kg a do druhého ročníku jsem nastupovala s 62 kg. V té době už mi všichni začali říkat, že jsem zhubla, jsem krásně hubená atp., ale jelikož jsem se ke své váze nedopracovala zrovna nejlepší metodou (hladovění, nejezení, bez sportu...), začalo se mi při pohledu na všechno jídlo dělat špatně, kromě zeleniny a ovoce se mi nechtělo jíst nic, padaly mi vlasy neskutečným způsobem a ze všech stran jsem začínala slýchat, že jsem anorektička. Sama jsem si to samozřejmě nepřipustila, ale jelikož jsem se ve všech těch článcích a popisech o anorexií postižených dívkách viděla, v duchu jsem věděla, že ti druzí mají pravdu. Kolikrát jsem byla schopna nejít s přítelem ven jen proto, že jsem přibrala 0,20 dkg a měla jsem strach, že to pozná. Často se stávalo, že se na váze objevilo o trochu větší číslo než předchozí den a skoro jsem se hroutila, byla jsem nepříjemná, hladová, nesympatická, několikrát za den se vážící...
O loňských Vánocích byla moje nejnižší váha 58,9 kg, dlouho jsem jí pak držela na 59, ale o letošních prázdninách už se pohybovala mezi 60-61 kg. Nehroutila jsem se, ale byla jsem dost zoufalá. Je jasné, že tělo se po kvantech zeleniny a ovoce bouřilo a chtělo i jiné věci. Stejně mě zaráží, že po všech těch sušenkách, pizzách a všech nezdravých věcech jsem přibrala ,,pouhé" dvě kila. Možná to bylo tím, že pořád jsem měla jakýsi zdravý rozum a věděla jsem, že stejně nemůžu sníst všechno, že po takovém úsilí přece nemůžu zase přibrat x kilo zpátky.
Aktuálně je moje váha 60,7 kg a mým cílem je 56. Chci tu váhu ale získat relativně zdravým způsobem a hlavně - chci u toho cvičit, protože centimetry jsou důležitější než váha a já chci mít hezkou a zpevněnou postavu. Už to vím. Dneska mě čeká 4. den s Jillian 30 Days Shred, když jsem cvičila naposledy, vydržela jsem dva dny. I tohle je úspěch, co mě žene dopředu. I to, že jsem se konečně dokopala jít do posilovny a minimálně jednou týdně se tam objevím s přítelem nebo kamarádkou. Jsem na tyhle malé krůčky hrdá.

Pro zobrazení mých fotek ČTĚTE DÁLE!
Ráda bych všechny upozornila, že moje jídelníčky nebudou dokonalé, že jím pořád relativně málo, ale na všem se pracuje. Musím začít znovu a nejde to jen tak. Pořád mám strach, že když budu jíst víckrát než třikrát denně, přiberu strašně moc. Musím si zvyknout, že ne, takže prosím o trpělivost.

...a abyste měli představu, jak jsem vypadala v roce 2010, 2011 a 2012, přikládám fotky. Za ty první se strašně stydím, ale věřím, že tam pokrok je. :) Po dvou letech.
Fotky Before and after Jillian Michales 30 Days Shred dodám až po oněch třiceti dnech. ;)



Příští článek vám ještě povím něco o sobě a pak už vám budu psát všechno, co se v mém plánu událo. :)

8 komentářů:

  1. Ahoj, napsala jsi to moc pěkně a přeju Ti, aby se Ti Tvůj sen splnil :) Pokud budeš chtít, ráda Tě uvidím i u sebe a budu sledovat Tvé pokroky :) moc držím palce!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, moc děkuji. :) Budu se snažit, aby byly výsledky co nejlepší. Nebude to asi vždycky ideální, ale já to zvládnu. Určitě. :) Moc ráda Tě taky budu sledovat a s těma palcema - nápodobně. ;) Hodně štěstí!

      Vymazat
    2. Ženský jsou silný a právě proto, jestliže něco opravdu chtějí, tak to dokážou!! A když na to nejsi sama, je to o to lepší :) Krásný večer :)

      Vymazat
  2. Jsem stejný typ jako ty, nejen vzhledově, ale i váhou. Přesně se vidím, jak vypadám při 70 a při 60kg, tuk se mi ukládá úplně stejně jako tobě. Držím pěsti, ať se daří. Já jsem teď přibrala na 67 z 60, hrozně mě to štve, ale nezbývá než si to zase odmakat a stáhnout dolů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky držím pěstě. :) Věřím, že se nám to povede.

      Vymazat