čtvrtek 25. října 2012

Mám svoje cíle


Každý má svoje cíle, ale jen málokdo je pro ně schopen něco udělat.
Já jsem strašně chtěla komentovat hokejový zápas s Robertem Zárubou a myslím, že jsem pro to udělala všechno, co bylo v mých silách. A zřejmě to stačilo, protože jsem si ho jeden krásný srpnový den před dvěma lety opravdu odkomentovala.
Chtěla jsem vydat nějakou hokejovou knížku, chtěla jsem psát do deníku Sport s tím, že bych chtěla, aby všechno, co napíšu, mi otiskli. Stalo se to, i ono.
Chtěla jsem oznámit trenéru Hadamczikovi svůj názor na složení kádru pro MS 2011 v Bratislavě, a tak jsem mu napsala smsku. Jenže on mi volal zpátky a ještě jen tak mezi řečí pronesl, že jsem asi nějaká hokejová expertka (ne ironicky!). Párkrát jsme si pak ještě volali.
V rámci chystání své druhé knihy jsem se spojila s Liběnou Hlinkovou, panem Čajkou starším, Lucií Markovou a se spoustou dalších lidí a věřím, že se mi můj sen o sportovní komentátorce a redaktorce někdy splní.
Možná můžu být pyšná i na to, že se o mě zajíma(l) gólman i obránce extraligového/prvoligového/francouzského celku. Pořád jsou jinde. :D Ale protože vím, že si tohle někdy přečte i můj přítel, chci, aby věděl, že miluji jenom jeho. Znamená to ale, že na tom nemůžu být tak špatně (vzhledově), jak si myslím. Znáte hokejisty.


Fotka z archivu ČT - dva roky stará. Nejen, že jsem spolu komentovali, ale taky zpívali finskou hymnu, hráli stolní hokej a pěkně si popovídali. :)
 
ČTĚTE DÁLE!
Mám ale taky svoje cíle v oblasti hubnutí, cvičení a zdravého životního stylu. Loni jsem chtěla začít nosit legíny, krátké šaty a šortky a tak jsem se do toho s vervou pustila. I to se splnilo.
Teď bych chtěla pěkně zpevněnou postavu a ploché bříško, abych si příští rok, až pojedeme s přítelem na dovolenou, mohla vzít tričko nad pupík. Ne, že bych si ho teď vzít nemohla, nemyslím si, že jsem tlustá, ale nemám to bříško zpevněné. Tolik.
Nechci se pořád srovnávat s nějakou holkou, případně spolužačkou - jestli je hubenější, jestli je hezčí, jestli má delší vlasy...? Já jsem já, sakra. :(
Chci mít vyšší sebevědomí! (Proč jsem ho se 70ti kg měla a teď ho nemám?!)
Chtěla bych mít vlasy pod prsa (Biohar nebo Reghaar?).
A pak budu konečně spokojená.


Mám ještě jeden sen - možná cíl? Ale jestli si ho splním, tak ne dřív než za rok - a taky ho dřív nikomu neprozradím! :) Můžu ale už teď říct, že tu dokonalou postavu, kterou chci, k tomu opravdu budu potřebovat. :D

4 komentáře:

  1. Hlásíš se na Miss? ;)

    Jinak s tím hokejem je to super, já k němu mám vztah od malička, brácha hrál, táta trénoval a já na zimáku trávila spoustu času. Měla jsem spoustu kamarádů hokejistů, do jednoho byla několik let zamilovaná, ale fakt brutálně :D Njn, ti kluci mají svoje kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehlásím, na to nemám. :) Ani vzhled, ani postavu, natožpak sebevědomí! :D Ale přítel už mi to nabízel kolikrát. :D
      Jé, tak to je krásný, to ti závidím. :) Mě přivedla k hokeji mamina, fandí odmalička. :) Mě hokej nikdy nebavil, až před pár lety jsem viděla jeden zápas - spíš náhodně - a od tý doby... jéj, kdyby mě u toho někdo viděl, myslel by si, že jsem blázen! :D A to vlastně jsem. Chápu tě, taky jsem jednoho milovala, ti další jako je Jarda, Aleš Kotalík a Ondra Pavelec (a x tisíc dalších) už teda jen platonicky, ale je to láska. :D

      Vymazat
    2. Máš mě vidět se známýma při MS v hospodě, já a kolem mě chlapi a ženský sedí opodál :D a my fandíme, já řvu atd :D

      Vymazat
  2. Chápu. :D Já řvu a brečím zároveň. :D Preventivně. :D Taky se mnou nikdo kromě maminy fandit nechce... vlastně... ani já u sebe nikoho nechci. ;)

    OdpovědětVymazat