pátek 26. října 2012

Jaká je ta vaše...?

Každý má nějakou ,,jídelní" závislost - ať už je zdravá či nikoli. Já mívám období, kdy bych klidně na kila jedla oříškové tyčinky Maxi Nuta. Ale věc, kterou jsem schopna nahrazovat snídaně, večeře a snad kdyby na to přišlo, tak i obědy je úplně jiná.

ČTĚTE DÁL!

Rozhodně neříkám, že je to nějaká extra zdravá závislost, kterou se můžu chlubit, ale na druhou stranu pořád lepší než pytlík brambůrků nebo krabice pizzy, že.

Studené kakao Granko je moje největší závislost. Klidně bychom s přítelem mohli podepsat smlouvu s jihočeskou mlíkárnou a Orionem, aby nám vozili mlíko a kakao na hektolitry a tuny. :D Nejzajímavější na tom je to, že jako malá jsem kakao sice pila, ale jen tak sporadicky, zatímco teď, kdy mě od osmnáctky dělí pět měsíců jsem v tomhle přesně jako malá. ;) A přestože to není - jak už jsem zmiňovala - extra zdravá věc, pravdou zůstává, že od doby, co piju kakao už nemám chuť na čokoládu ani na nic jiného sladkého... Takže asi tak. Jaká je tak vaše závislost? :)

5 komentářů:

  1. To já radši Maxi Nuty, Granko nepiji. Spíš ulítávám na ovoci v obrovském množství, jahody, třešně, meruňky atd. A fakt, že mám všechno na zahradě, mi to vůbec neulehčuje. Ještě, že začíná zima.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší jsou Ořechy & Kešu. :D Ale u mě vede to kakao, no. Jak říkám. Nicméně to chápu, že ulítívíš na ovoci, když to máš na zahradě. To závidím. :) Taky miluju ovoce.

      Vymazat
  2. Moje momentální závislost se jmenuje ochucený tvaroh :D je mi jedno jestli je to Activia nebo něco jiného, ale prostě totálně jsem si to zamilovala! K tomu Bebe sušenky a snídaně nebo svačinka je na světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, to je taky dobrota, to znám. :D Ale Granko je Granko. :D

      Vymazat
  3. Mluvíš mi z duše. Já nemám přímo nejoblíbenější kakao (i když ho taky piju skoro furt na snídani, a to je mi 21 :D). Já miluju spíš granko. Dávám ho do všeho - do kaší, do tvarohů, do jogurtů, na puding a beztak bych jím klidně posypala brambory :D

    OdpovědětVymazat