čtvrtek 25. října 2012

Důvod mé nepřítomnosti


Ahoj holky. :)
Přeji vám všem krásný den a hned zezačátku se musím omluvit, že hned poté, co jsem založila tenhle blog a přidala dva příspěvky jsem se na delší dobu odmlčela. Důvod je prostý - vůbec mi nebylo dobře a měla jsem toho do školy strašně moc, u 30 DS jsem skončila u sedmého dne, vůbec jsem to nezvládala. :( Teď mám tedy podzimní prázdniny a beru to jako druhý nový začátek. Slibuji, že se polepším, ale jistě všechny víme, jak to vypadá, když je člověku opravdu špatně, a když navíc musí chodit do školy/práce a dělat všechno, jakoby mu bylo úúúplně parádně.
Takže snad mě omluvíte, dneska mám v plánu přidat pár článků i fotky.
Mějte se fajn. :)
 
 
 
 
 
 
 
Madame-Perfect@seznam.cz
 
 

2 komentáře:

  1. Mi to povídej, z práce přijedu odpoledne, někdy stihnu něco napsat v práci, ale většinou až doma a to se stane, že uběhnout tři dny a já už si říkám, že už chci něco napsat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Úplně to chápu, ale je mi to vůči tomu blogu líto. :D Takže se musím polepšit.

      Vymazat