neděle 28. října 2012

Moje nová inspirace

Ještě než půjdu spát za bezkonkurenčního hlasu Roberta Záruby a nějakého pěkného zápasu s vítězným koncem, tak vám chci ukázat postavu jedné slečny, které se dneska stala mojí inspirací.
Našla jsem jí na fóru Nikki z tohoto blogu a úplně mě uchvátila.

 
Myslím, že proměna za pět týdnů je víc než dokonalá. Panebože, jak já jí závidím to bříško! :D Nevím, jestli slečna měla co dočinění s Jill anebo co vlastně dělala, ale strašně se mi líbí. Mít její postavu, tak už neřeším vůbec nic. Vážně! ;)
 
ČTĚTE DÁL!
Skoro se mi ani nechce věřit, že je možná taková proměna za tak krátkou dobu, protože abych byla upřímná, moc nevěřím tomu, že se na mém těle po 30 DS něco změní. Je jasné, že tady teď někdo namítne, že když se postava změnila tolika dívkám a ženám, tak proč by ne mně, ale jsem pořád dost skeptická... že já to nezvládnu. Že nebudu tak dobrá jako vy, všechny ostatní. Že k tomuhle bříšku se nikdy nepřiblížím ani na krok. :(
Víra ale dokáže zázraky.
Možná bych se měla začít řídit svým mottem.
Je to jako v hokeji - kdo chce vyhrávat, musí bojovat.
 
Dobrou noc. :)

 

7 komentářů:

  1. Ahoj zlato :)
    Víš, já taky nevěřila a i teď jsem skeptická... Prostě chci, aby to šlo rychleji, aby se mi ty tuky rychleji spalovaly, svaly rychleji rýsovaly... Ale holt někomu to jde rychle někomu pomaleji... Hlavně, že to ale jde :) I když ano, občas depkuju, že to nemá smysl a že na to kašlu... Ale pak se "proliskám" a jdu cvičit :) Půjde to, zvládneme to :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě chápu, mám to stejně. :)* Ale jak už jsem psala, tvoje proměna je parádní, to bříško závidím! Já mám právě největší strach, že si někde v půlce řeknu, že to nemá cenu a skončím. :/ A možná právě proto jsem si založila blog... protože to se pak končí hůř, že. Nelze zklamat. :) Ale vždycky si taky najdu něco, proč si řeknu - ne, nesmíš skončit! :*

      Vymazat
    2. Musíme se hecovat, protože občas mám fakt sto chutí to skončit... Ale nemůžu... NEMŮŽU!!!!

      Vymazat
  2. Určitě se projeví! :) Já když to cvičila, tak už po pěti dnech jsem měla pevnější bříško a to jsem jedla jako prase.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím... :) Já právě největší změny cítím na nohách a zadečku, jelikož mi jde všechno do břicha, takže se obávám, že to u mě půjde až naposled. :(

      Vymazat
  3. Slečně má nádherné tělo, ale já si nemyslím, že to dokázala zdravým hubnutím... Třeba jo, ale já tomu moc nedávám :D
    jinak já po 30DS nezhubla nic a míry se mi taky nepohnuly. I tak jsem to ale nevzdala. Díky 30DS jsem znovu objevila svou kondičku a tak jsem pokračovala s programem Ripped in 30 a teď jedu 6 week six pack :) takže tak :)))

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejspíš ne... to netuším, bohužel. :) Ale pravdou je, že cvičit do toho musela, protože když já balancovala na hranici anorexie, tak jsem takovou postavu rozhodně neměla - a to by se o stylu mého hubnutí dalo říct leccos, jen ne to, že je to zdravé. :)
      Tak mě už se něco pohnulo, zběžně jsem se přeměřila, nevydržela jsem, tak doufám, že to za 19 dní bude ještě lepší. :D A pak chci taky začít 6 week six pack. :)

      Vymazat