sobota 27. října 2012

Jill a hokej + můj dnešní fantastický oběd

Je jasné, že cvičení s Jill, které snad netrvá ani celou půlhodinku celkově ubíhá hodně rychle, ale nikdy se nebráním tomu, když mi cvičení ubíhá ještě dvakrát rychleji. Baví mě, nicméně kolikrát to už prostě chci mít za sebou a zdá se mi to nekonečné.
Včera jsem cvičila až ve 20:30, což je poměrně pozdě, ale dřív jsem to nestihla a pustila jsem si k tomu hokej. :-* A musím vám říct, že Kometa hrála s Třincem tak strhující zápas s tak perfektní atmosférou, že jsem skoro ani nevnímala, že už přišel cooldown. :D No a navíc mi konečně vyhrál Motůrek nad Libercem debaklem 6:2, takže se mi cvičilo jedna báseň.

ČTĚTE DÁLE!
Takže já jdu cvičit - večer bych neměla čas, jdeme s přítelem do kina - a pouštím si k tomu MS. :D
Krásný den! ;)

...a tohle byl můj dnešní fantastický oběd - houbové ragú s paprikami, strouhaným sýrem a špagetami. Není nad to, když jsou jihočeské lesy plné hub. :)
Recept je jednoduchý - na trošce olivového oleje jsem orestovala houby (tuším, že to byly hříbky, kováři, lišky a babky???) s jarní cibulkou a červenou a zelenou paprikou, přidala nastrouhaný česnek, nakrájenou cibuli a trochu kečupu, jemně osolila a opepřila a pak nalila na těstoviny a posypala sýrem. :) Doporučuji.






4 komentáře:

  1. Kdybych měla televizi, tak u toho cvičení asi taky sleduju hokej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Teď jsem opět docvičila u hokeje. :D Horší ale je, že hokej mám nalevo, Jill vpředu a tak vůbec nestíhám. :D

      Vymazat
  2. oběd fakt fantastický :) ale volila bych normální těstoviny místo špaget :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem, ale doma nic jinýho nebylo, takže bohužel. :) I tak to ale bylo fajn. ;)

      Vymazat