neděle 28. října 2012

Konec 1. levelu!

Taaak a dneska jsem konečně dokončila 1. level 30 Days Shred. :) Hurááá!
Pravdou je, že jsem ho cvičila 12 dní, protože jsem kvůli nemoci pár dní vynechala, tak jsem si říkala, že místo oněch zbývajících dvou odcvičím čtyři.


ČTĚTE DÁLE!
Za sebe musím říct, že mě prvních deset dní bavilo moc, i když včera už jsem si říkala, že se těším na nějakou obměnu - která mě tedy čeká zítra.
Zpočátku - tak první dva dny - jsem skoro umírala, ale jak už jsem jednou psala, miluju ráno ten pocit namožených svalů, kdy cítíte i ty, o kterých jste nikdy neměly ani tušení, takže jsem byla neskutečně ráda.
Nejsem vyloženě schopna určit, co mě bavilo nejvíc, každopádně nejméně zábavné mi přišla poslední minuta a cooldown. Cvičení rozhodně rychle utíká, koneckonců necelých 30 minut není nějak extra závratný čas, takže utíkat musí, ale díky hokeji, který jsem si k tomu poslední dny pouštěla mi utíkalo ještě rychleji. Kolikrát jsem chudáka Jill ani nevnímala. :D
A jestli po deseti/dvanácti dnech pozoruji nějaké změny? Centimetrově nejsem schopna určit, jelikož jsem se ještě neměřila a na váze mám cca o 70 dkg méně. Je ale fakt, že mám o hodně pevnější zadeček a největší změny pozoruji na nohách. Kdy se ale dočkám bříška?! Asi si ho uříznu. :D









No a abyste se mohly pokochat mojí včerejší senzační večeří, kterou jsem připravila i příteli, přidávám fotky a pod ně takový ,,recept."

Zeleninový salát obsahoval dvě menší rajčata, dvě červené papriky, půlku salátové okurky, nakrájené čínské zelí, tykvová semínka, sůl a pepř.
 
...no a k salátku jsme měli vícezrnnou bulku a hermelín pečený v alobalu v troubě a posypaný grilovacím kořením přímo na sýry. :) Byla to dobrota, co si budeme povídat. :P

3 komentáře:

  1. Miluju hermelín a už jsem dlouho neměla, asi to napravím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě naprav. :) Asi ti ani nemusím vyprávět o tom, že je to fantazie. :D

      Vymazat