neděle 14. října 2012

To jsem já

Tak dneska jsem tu ještě jednou a to se slíbeným článkem, kde se tedy dozvíte něco o mě. :) A od zítřka už začnu s jídelníčky a celkově zdravou stravou a tak. Tedy abyste rozuměli - snažím se jíst dobře a vyváženě už delší dobu, ne tak, že zítra začínám - od zítra začínám zapisovat na blog. :)

A ráda bych ještě všechny upozornila, že nic neumím psát krátce a ve zkratce (jaký to bude u maturity problém! :D), takže se obrňte trpělivostí a dostatkem času, jestli se chcete dozvědět, kdo je autorkou tohoto blogu.

ČTĚTE DÁLE!
Jmenuji se Kristýna, ale už kdysi, když jsem si psala blog na blog.cz jsem si vytvořila přezdívku Madame Perfect. Neznamená to, že si myslím, že jsem perfektní a vyplývá z toho jaká jsem namyšlená nána, ale jde vlastně o snahu být perfektní. Mít perfektní tělo, vzhled... jistě chápete. Jenže mám dost nízké sebevědomí, nemyslím si o sobě nic pěkného... a je to složité.
Je mi pouhých 17 let a opravdu si nemyslím, že by na takové věci byl dostatek času, protože když vidím některé své spolužačky ze školy a holky v mém věku, co všechno dokážou sníst dohromady a pak na sebe nechápavě civí do zrcadla a na váhu s výrazem: ,,Co to?" Nechápu!
Jsem modrooká blondýnka, ale už pár let se řadím mezi brunetky (loni dokonce chvilku mezi černovlásky), mám jedno tetování, které znázorňuje můj životní postoj a dva piercingy - v nose a v pupíku.
Miluji lední hokej neskutečným způsobem a nesnáším k tomu postoj většiny mužů - holka hokeji nerozumí! Loni v listopadu jsem o hokeji vydala knížku a předloni jsem pro ČT odkomentovala jeden zápas se samotným Robertem Zárubou. Někdy od osmičky je mým velkým snem stát se sportovní komentátorkou - a já to zvládnu stejně jako mít dokonalou postavu! :D
Miluji svého přítele, rodinu, zajímám se o módu a kosmetiku, ráda nakupuju a cestuju. Fascinuje mě Skandinávie - hlavně Finsko a Švédsko, mé srdce patří ale i Chorvatsku, naopak už mě nikdy nikdo nedostane do Egypta - leda by mi zaručil, že se mi sám velký Faraon opět nepomstí. :D
Ráda trávím čas se svými přáteli, baví mě fitko, cvičení s Jillian, čtení, sledování filmů, miluji češtinu a angličtinu a proklínám se za nedostatečnou vůli naučit se finsky.
Mezi moje nejoblíbenější jídlo patří těstoviny na všechny způsoby, losos a ryby celkově, brokolicová polévka a bohužel taky pizza a čokoláda. :( Favority jsou ale i jablka, meloun, banán, nektarinky, okurka, žlutá paprika, rýžové chlebíčky v jogurtu a kyselé okurky (nejsem těhotná!).
Co nesnáším je matika, fyzika a chemie, právo, vepřové a hovězí maso, rizoto, lečo, ruský hokej (avšak Ovečkina můžu :D), lži, faleš, pomluvy a přetvářky. A pohled na tlusté holky jak se cpou kalorickými věci. Je to tak.
Nevím, jestli jsem ještě na něco zapomněla... pokud ano, ptejte se dole v komentářích anebo na mailu madame-perfect@seznam.cz
Mějte fajn zbytek dne! ;)

5 komentářů:

  1. A Ty máš nízké sebevědomí??? Komentovat hokej?? Uááááá, to je bomba!!!! Jsem totální hokejová fanynka a tohle mě teda naprosto dostalo. A vydaná knížka??? Holka, začni si o sobě víc myslet, protože na to máš!! Smekám, fakt :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, holky. Snažím se, ale mám pocit, že všechno vždycky ztroskotá právě na mém sebevědomí. Jste zlatý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nesmí, protože máš být sakra na co hrdá, kočko!!

      Vymazat
    2. Děkuju. :) Možná máš pravdu, snad si to někdy uvědomím. :)

      Vymazat