pondělí 29. října 2012

Můj dnešní první den z 2. levelu

Dneska jenom takový krátký článek o mém dnešním jídelníčku (prosím, můžete se k němu vyjádřit, ale netřeba mi psát o tom, co je v něm špatně a tak, protože už jsem psala, že zatím nejím tak, jak by se slušelo a patřilo, ale pracuje se na všem) a o prvním dnu, který jsem před malou chviličkou odcvičila z 2. levelu 30 Days Shred. :)

Snídaně: 1 vícezrnná bulka s trojúhelníčkem taveného sýru a okurkou
Svačina: 70g tvarohu s nakrájeným banánem
Oběd: Kuřecí prsa s vařeným bramborem
Svačina: 1 malá sklenička kakaa, 1 malá mandarinka
Večeře: 1,5 černý chleba s žervé, plátkovým sýrem a okurkou

ČTĚTE DÁLE!
No a co se týče 2. levelu s Jill, tak... dneska odpoledne jsem to zběžně zhlédla a měla jsem trochu pocit, že to přece nikdy nemůžu zvládnout! Svěřila jsem se s tím i příteli, ale ten mi odpověděl, že mi věří. :D No... nevím, jestli dobře udělal. Tak samozřejmě jsem to zvládla, neumřela jsem, a faktem zůstává, že když jsem cvičila první den 1. levelu, tak to se mnou bylo mnohem horší. Každopádně nebudu vám nic nalhávat, některý cviky ještě moc nezvládám, a jakože jsem prvních deset dní jen některé cviky jela podle Anity, teď jich jedu většinu. :) Ale vím, že se to bude den ode dne zlepšovat. Nicméně kdybych měla posoudit, který level je pro mě zábavnější, tak osobně bych odpovídala, že ten první. Tak uvidíme, jak dál. ;)
Ještě bych ráda dodala, že teď u cvičení nejméně pět dní nic sledovat nebudu - respektive nic, co by odvádělo mojí pozornost, než si to pořádně zapamatuji, že. :D Škoda. :D
Taaak... mějte se krásně a dobrou.

4 komentáře:

  1. No, mě se Tvůj jídelníček líbí, co se Ti na něm nezdá? Já sice jídelníčky nezveřejňuju, ale zapisuju si je sama den co den doma do sešitku a mívám to podobné...

    Druhý level byl pro mě takový míň zábavný, ale taky jsem to zvládla. Podle Anity jsem cvičila první level asi 3 dny, pak jsem přešla v 80% na Nat. Jediné, co nezvládám doteď na pokročilý level ani v Ripped jsou cviky na rukách ( plank position ), jako jsou kliky a jim podobné. To prostě musím mít oporu v nohách. Na to jsou moje ruce slabé a pochybuju, že někdy na tom budu líp v tomto ohledu :) ale jinak jsem se sebou spokojená co se týče obtížnosti advanced :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím... nejsem si jistá, jestli tam není moc tučných jídel... no, tak jsem ráda, že se ti líbí. :)
      Jinak dneska jsem cvičila a věřila jsem, že už to bude lepší, ale ono nějak ne. :D Ach jo. :D Jinak tě chápu, taky mám slabý ruce, ale věřím, že se to malinko zlepší. :D

      Vymazat
    2. Tučných?? To si rozhodně nemyslím, papat hodně zeleniny a ovoce, bílkoviny a i sacharidy jsou důležité, i když spíš dopoledne a kolem oběda. Ale vyloženě tučné jídlo tma opravdu nemáš, neblázni :-)
      A jak říkám, máš velmi podobný styl jídla jak já, a to si o sobě rozhodně nemyslím, že bych baštila tučně :)

      Vymazat
    3. Děkuji, to mě potěšilo velice velmi. :D

      Vymazat